Het is al eind okt. / Itis already the end Oct. - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van duppy-zeilboot - WaarBenJij.nu Het is al eind okt. / Itis already the end Oct. - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van duppy-zeilboot - WaarBenJij.nu

Het is al eind okt. / Itis already the end Oct.

Door: Wim en Marjorie

31 Oktober 2018 | Nederland, Den Helder

Het is al eind oktober !!!
Er is tussen de tijd iets gebeurd!
Eerst naar verschillende ziekenhuizen voor mijn oog en schildklier.
Toen kwamen we erachter dat ons Cadytje plots flink in prijs daalde.
We hebben hem toen ingeruild voor een motor, een BMW R 850 RT,
Maar dat bleek een hardnekkig probleem te zijn.
Gelukkig hadden we een wisselkoersgarantie van 1 maand, die we dankbaar konden gebruiken.
Nu hebben we weer een Bak Met Wielen een R 1100 RT !! De rit naar huis ging soepel, helemaal geen probleem. Het rijdt als een trein !! niet meer stotteren !!
Marjorie heeft nu ook van de motor genoten ondanks het feit dat het best cool was.
Dank aan de motor Swift-motoren in Almere !!!!
Volgende maand bezoeken we verschillende ziekenhuizen.
Wanneer we terug kunnen gaan naar Curaçao, worden alleen die boven alles gereguleerd.
We genieten van ons gezellige huis, verwarming en alle comfort. We hebben veel natuurfilms gezien. Daar genieten we van!
We hebben ook een nieuwe inductiekookplaat en een nieuwe koelkast gekocht.
Die inductie werkt perfect en heel snel !!!! De oude koelkast was bijna antiek.
Tot de volgende aflevering.

It is already late October !!!
Something happened in between time!
First to various hospitals for my eye and thyroid gland.
Then we found out that our Cadytje suddenly fell sharply in price.
We have then exchanged him for an other engine, a BMW R 850 RT,
But that turned out to have a stubborn problem.
Fortunately we had 1 month exchange guarantee, which we could use gratefully.
Now we have a Bak Met Wielen again a R 1100 RT !! The ride home went smoothly, No problem at all. It drives like a train !! no more stuttering !!
Marjorie has now also enjoyed the engine despite the fact that it was pretty cold
Thanks to the engine Swift motors in Almere !!!!
Next month we have several visits to hospitals.
When we can go back to Curaçao, only those above will regulate everything.
We enjoy our cozy house, heating and all comfort We have seen a lot of nature films. We enjoy that!
We have also purchased a new induction cooker and a new refrigerator.
That induction works perfectly and very quickly !!!! The old refrigerator was almost antique.
Until the next episode.

• 01 November 2018 - 12:28

Janneke:

Fijn dat het gedoe met de motor is opgelost!

• 01 November 2018 - 18:45

Ridsert:

Ha Willem ! en Marjorie,

Eindelijk weer eens rondscheuren op een motor ! Ik wens jou en Marjorie er veel plezier mee.
    En voorzichtig rijden en het beste met je gezondheid.